Згідно з діючими нормами законодавства, косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну (джерело)

ZAYA дорожить своєю репутацією, ми завжди намагаємося знайти спільну мову з покупцями в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка, не працює розпилювач).

Щоб не було непорозумінь, ознайомтеся, будь ласка, з умовами повернення і обміну.

  1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
  2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:
  • Товар не був використаний і не був ужитий; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.
  1. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
  2. Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.
  3. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) оплачується за рахунок покупця.

Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:

  1. Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням; 
  2. Цiлiсностi упаковки;
  3. Термiна придатності на товар.

Зверніть увагу інтернет-магазин ZAYA не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.

Контакти

095-010-00-30 (Viber / Telegram)

073-010-00-30

098-010-00-30

work@zaya.com.ua